De afgelopen tien jaar heeft de reclamewereld een metamorfose ondergaan. Misschien terecht. De bureauwereld was de afgelopen drie decennia verworden tot een in zichzelf gekeerd en soms zelfingenomen wereldje waar hooghartigheid helaas vaak de boventoon voerde. De wens van de klant, of diens belang, leek soms wel bijzaak. Centraal stond de klant in elk geval niet.
Aan opdrachtgeverszijde gaf men er de laatste jaren steeds vaker blijk van dat ze het met die mentaliteit hadden gehad.
De meerwaarde van het bureau werd vaker in twijfel getrokken en de opdrachtgever toonde zich minder loyaal. Er werd naarstig omgekeken naar alternatieven. Slimmere alternatieven. Goedkopere alternatieven. Met minder bureaucratie en meer invoelingsvermogen.
Dat proces werd versneld doordat een groot aantal account/traffic/media mensen de switch maakten van bureauzijde naar klantzijde.
Wat wijzelf gemist hebben in die ouderwetse samenwerkingen was de drang van het bureau om op servicegerichte wijze oplossingen aan te dragen en werkelijk met de klant en diens belangen mee te denken, direct, on-the-spot. En dat ook zonder er direct een factuur tegenover te stellen. Maar gewoon geïnteresseerd te zijn in ‘die andere kant’ en de PR-, marketing- en mediakennis stand-by te hebben om tot een gezamenlijk goed resultaat te komen. Zo’n oplossing bedenk je namelijk nooit alleen, dat doe je vrijwel altijd samen.
Ons uitgangspunt is dat de klant in feite de specialist is. Het bureau pakt die klantinformatie over en vertaalt die naar een sterk concept dat beantwoordt aan de communicatiedoelstelling. It’s that simple!
René Dronkers en zijn collega's staan voor het resultaat. We delen desgewenst in de risico’s. Kortom: we staan echt open voor alternatieve vormen van samenwerken. We denken mee, bieden creatieve oplossingen, komen samen tot verantwoorde keuzes, hakken knopen en realiseren.
Geen gemaar, aan de bak!
En daarvoor beschikken we over een sterk creatief netwerk van uit hetzelfde hout gesneden aanpakkers, met wie we vaak al jaren prettig samenwerken en goede resultaten behalen.
Onze klant heeft één aanspreekpunt, alle contacten lopen via ons en alle verantwoordelijkheid ligt bij ons.
Aan opdrachtgeverszijde gaf men er de laatste jaren steeds vaker blijk van dat ze het met die mentaliteit hadden gehad.
De meerwaarde van het bureau werd vaker in twijfel getrokken en de opdrachtgever toonde zich minder loyaal. Er werd naarstig omgekeken naar alternatieven. Slimmere alternatieven. Goedkopere alternatieven. Met minder bureaucratie en meer invoelingsvermogen.
Dat proces werd versneld doordat een groot aantal account/traffic/media mensen de switch maakten van bureauzijde naar klantzijde.
Wat wijzelf gemist hebben in die ouderwetse samenwerkingen was de drang van het bureau om op servicegerichte wijze oplossingen aan te dragen en werkelijk met de klant en diens belangen mee te denken, direct, on-the-spot. En dat ook zonder er direct een factuur tegenover te stellen. Maar gewoon geïnteresseerd te zijn in ‘die andere kant’ en de PR-, marketing- en mediakennis stand-by te hebben om tot een gezamenlijk goed resultaat te komen. Zo’n oplossing bedenk je namelijk nooit alleen, dat doe je vrijwel altijd samen.
Ons uitgangspunt is dat de klant in feite de specialist is. Het bureau pakt die klantinformatie over en vertaalt die naar een sterk concept dat beantwoordt aan de communicatiedoelstelling. It’s that simple!
René Dronkers en zijn collega's staan voor het resultaat. We delen desgewenst in de risico’s. Kortom: we staan echt open voor alternatieve vormen van samenwerken. We denken mee, bieden creatieve oplossingen, komen samen tot verantwoorde keuzes, hakken knopen en realiseren.
Geen gemaar, aan de bak!
En daarvoor beschikken we over een sterk creatief netwerk van uit hetzelfde hout gesneden aanpakkers, met wie we vaak al jaren prettig samenwerken en goede resultaten behalen.
Onze klant heeft één aanspreekpunt, alle contacten lopen via ons en alle verantwoordelijkheid ligt bij ons.
Portfolio
Renovatie ceintuurbrug/ceintuurbaan Amsterdam
Gemeente Amsterdam | NS | 3D doorsnede van CS knooppunt
Gemeente Amsterdam | Dienst IVV | Fietsdepot animatie
|
Animatiefilm ‘De Vismigratie Rivier’ – Provincie Friesland
Gemeente Amsterdam | Dienst IVV | 3D animatie renovatie IJtunnel
Gemeente Amsterdam | Dienst IVV | Campagne VIP scooter parkeerplaats SlowRiders
|
Provincie Noord-Holland Presentatie duurzame energie projecten
Gemeente Amsterdam | Dienst IVV |
Renovatie Piet Kramer brug Philips inrichtingsvoorstel Social Media Café
|