We zijn een kleine doeltreffende en oplossingsgerichte groep ondernemers, onder leiding van René Dronkers, klaar om de meest uitdagende communicatievraagstukken op creatieve wijze aan te pakken.
Informatief: publieksvoorlichting, nudging, communicatie die gedragsverandering teweeg brengt,
Organisatorisch: organiseren van evenementen, bijeenkomsten, presentaties,
Productie: exposities, videoverslagen,
Ontwerp: diverse communicatiemiddelen, van street-art tot reclame uitingen,
Reclame en PR: campagnes, commercials, opzet van digitale presentaties, publiciteitsstunts, free publicity en persberichten.
De afgelopen jaren is de focus gaan liggen op communicatie rond publieksvoorlichting, in de vorm van on-the-spot middelen en video’s.
Dit omdat we merken dat het publiek wel meegroeit met de visuele manier waarop informatie wordt verstrekt, door social media apps, games, etc, maar dat de afzenders toch wat minder bekend zijn met hoe de boodschap zo helder mogelijk voor het voetlicht te brengen.
Wij helpen daarbij.
Wij realiseren ons dat een opdrachtgever op zoek is naar communicatiekracht en niet naar één aspect van de productie. Ons motto: zolang een opdrachtgever ambities heeft in de ontwikkeling van zijn bedrijf, product of project, is er een communicatieve cross-mediale oplossing voor dat vraagstuk. No matter what.
Wie zijn wij…
René Dronkers was in 1998 mede-oprichter van dsgn.frm.amsterdam (Design Firm), dat in 2009 op zijn verzoek werd overgenomen. Sinds 2011 werd de creativiteit gebundeld onder de naam Atlantic Crossings. Ook tijdens een periode die zich grotendeels in Argentinië afspeelde. Sinds begin 2018 opereer ik onder de naam René Dronkers. Laat ik het eenvoudig houden.
Informatief: publieksvoorlichting, nudging, communicatie die gedragsverandering teweeg brengt,
Organisatorisch: organiseren van evenementen, bijeenkomsten, presentaties,
Productie: exposities, videoverslagen,
Ontwerp: diverse communicatiemiddelen, van street-art tot reclame uitingen,
Reclame en PR: campagnes, commercials, opzet van digitale presentaties, publiciteitsstunts, free publicity en persberichten.
De afgelopen jaren is de focus gaan liggen op communicatie rond publieksvoorlichting, in de vorm van on-the-spot middelen en video’s.
Dit omdat we merken dat het publiek wel meegroeit met de visuele manier waarop informatie wordt verstrekt, door social media apps, games, etc, maar dat de afzenders toch wat minder bekend zijn met hoe de boodschap zo helder mogelijk voor het voetlicht te brengen.
Wij helpen daarbij.
Wij realiseren ons dat een opdrachtgever op zoek is naar communicatiekracht en niet naar één aspect van de productie. Ons motto: zolang een opdrachtgever ambities heeft in de ontwikkeling van zijn bedrijf, product of project, is er een communicatieve cross-mediale oplossing voor dat vraagstuk. No matter what.
Wie zijn wij…
René Dronkers was in 1998 mede-oprichter van dsgn.frm.amsterdam (Design Firm), dat in 2009 op zijn verzoek werd overgenomen. Sinds 2011 werd de creativiteit gebundeld onder de naam Atlantic Crossings. Ook tijdens een periode die zich grotendeels in Argentinië afspeelde. Sinds begin 2018 opereer ik onder de naam René Dronkers. Laat ik het eenvoudig houden.